Anmälan

Den inledande ansökan för CHARM 2020 har öppnat. Följ länken app.charm.chalmers.se

Nedan kan ni läsa mer om hur anmälan till CHARM går till.

Steg 1 - Inledande Ansökan

CHARM-mässan är schemalagd den 4:e och 5:e februari 2020. Det första steget för att registrera ditt företag som utställare på CHARM är att skicka in en inledande ansökan.

Den inledande ansökan genomförs genom att klicka på länken ovan, som tar dig till vår inloggningssida. Där kan du skapa ett konto för ditt företag och fylla i ansökan. När du skickar in ansökan kommer ett kontrakt att skickas till dig per post. Detta kontrakt måste signeras innan den inledande ansökan stänger den 2:a oktober.

Ett bekräftelsemeddelande med mer information skickas ut första torsdagen efter att din ansökan har mottagits.

Den inledande ansökan stängs den 2:a oktober. Vi kommer att kontakta dig om din ansökan har godkänts, varefter du kan börja din slutliga ansökan.

Steg 2 - Fullständig Anmälan

För att delta på CHARM behöver den fullständiga anmälan vara godkänd. Den fullständiga anmälan kan endast fyllas i om företaget har fått sin intresseanmälan godkänd.

Vänligen notera att det tar tid att fylla i den fullständiga anmälan och vi ber er vara så noggranna som möjligt och göra den i god tid. Detta för att vi som arrangörer på bästa möjliga sätt ska kunna tillgodose era önskemål och förväntningar på CHARM.